http://cikgucomelselalu.blogspot.com

Tuesday, May 4, 2010

wHaT HappenED YesTerDaY...

semalam, 4/5/10....aku pi sekolah macam biasa...then because aku kena ajar computer kat one of the teacher ni, so datang awal sketla....aku ajar excel dulu..so the basic one kena mula dari awal....

Then macam biasa...takde perbezaan..cuma berlaku beberapa insiden yang aku rasakan wow, budak2 sekarang hebat...

budak2 sekarang sgt berani melawan dan mebalas apa yang ciku cakap..aku tak pernah hadapi semua tu masa aku sekolah..mungkin dulu ada tapi bukan depan mata aku....

semalam ada seorang pelajar aku minta number phone aku..dah lama dia minta tapi aku tak bagi..semalam dengan selamber je, teacher, nak numb phone..heheh..
aku bagi 1,2,3,4...hahahha

then dia tahan aku tak bagi keluar..kalau nak keluar kena bagi numb phone...wawaa..sangat bernai la budak hari ni...

balik dari kelas pi bilik guru...adala beberapa orang pelajar yang kena tahan kat bilik guru...rupa2nya diorang toreh halus kat tangan masing2 dengan nama pakwe masing2...

emm sanggup..bahaya tu...mau tak bahaya kalau tertoreh dalam macam mana?...guna kaca tingkap kelas yang kotor plak tu..

ish...macam2 betul...

No comments:

Post a Comment