http://cikgucomelselalu.blogspot.com

Wednesday, June 16, 2010

SEDIH KE AKU????

Kalau ikut tagline..HAPPY EVERYDAY....
tapi aku tetap manusia biasa yang kenkadang sedih gak...aku tak tau apa yang aku sedih..tapi aku cam PENAT....
mudah kan untuk berkata2 dan memberi harapan...itulah yang aku hadapai..tapi untuk laksanakan tanggungjawab, aku teruskan..kalau tak, siapa yang akan, amik tau pasal DIA???? kesian...dari dia lahir, idup ada je yang tak kena..bagus gakk dia tak tau apa sebenarnya disebalik kegembiraan dan kesediahan dia...

aku gak yang salah...dulu sungguh yakin aku emmberi harapan kepada semua orang yang aku mampu untk jaga dia..besarkan dia tapi.....
Mungkin Inililah yang semua mak hadapi dalam proses besarkan anak-anak...diorang takkan paham yang kita sakit..dia tak paham yang kite sedih..dan dia takkan paham yang kite derita...dia cuma tau istilah main, makan dan tidor...
seronok jadi budak....

Inilah Ujian yang perlu aku hadapi dalam mencari sinar kasihMu Ya Allah..Aku memerlukan CintaMu dan KasihMu...
Ya Allah bantulah aku dalam menghadapai dugaanMu Ya Allah..Beikanlah aku kekuatan dan ketabahan dalam menghadapai semua cabaran hidup...Ameen...

No comments:

Post a Comment