http://cikgucomelselalu.blogspot.com

Thursday, July 1, 2010

Minggu Yang Serabut.....

Pening kepala dengan kerja yang melambak...semua nak dalam masa yang sma...tapi kalau dipk takla banyak pun, tapi disebbkan sistem yang menyakitkan hati, terpaksalah pk banyak..*wink*

Semalam penat berjalan kot..start keja kul 12..ada kelas ICTL, tapi takleh buat sebab, makmal digunakan untuk isi markah n update data SMM.wah semua muka cikgu tension yang ak boleh nak buat lawak dah...muncung macam dah boleh sangkut hnager...mengeluh jangan cakapla...macam2 ada aku dengar..inila, itula...huhu....sebb semua orang penat buat menda yang sama tapi sakit ati dengan sistem yang boleh la dikatakan tidak "user-friendly* tu.....develope sistem yang best sket ek...

semalam ada kelas dengan budak2 peralihan....huhu..biasala..masa palak cuma 1 period..adalah menjadi kesalahan kepada seornag guru kalau tak mengajar...tapi, aku masuk je, budak2 dah berkumpul ikut kelompok masing2 n cakap, "teacher arini tak payah belajar yer...kite lukis saja ye teacher...sini teacher tgk saya lukis teacher" - sorang cakap. sorang lagi cakap camni plak, "teacher, main ini ha teacher.kami diam saja..takde bising2 teacher.promise"..eceh.....bleh plak bergabung tak kire cina or india...sweet...bersatu hati merayu..ahaks...Aku pun cakapla, okla harini rest but in silently ok....semua jawab "OK TEACHER!!!"..hehehe

aku cari pasal dengan budak2 ni...esp yang main tutup oren...dia susun bagi baik je, aku kacau dengan rotan, abis semua berterabiur...hahaha...diorang cakap teacher ni, ape ni...saya kalah sebb teacher la...hehehe

Minggu yang serabut ini juga menuntut kepada aku kesabaran yang sangat tinggi. esp untuk menghadapi student ku yang nakal n comel dan juge komitman aku kat umah sebgai kakak..wawawa...

tapi best...

No comments:

Post a Comment